//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Friendship ? F.R.U.N.S
Friday 26 July 2013 | 1Superstar (s)!

Assalamualaikum, Morninght dear blogger :)

     Dah lama aku tak update pape kat blog neh .Neh first entry aku untuk bulan 7 . Firstly , Selamat Berpuasa and Selamat Hari Raya :) Rindu la pulak nak merepeks and mencaruts kat blog tercinta  neh .

     Hari neh , mood aku tengah tak berapa nak 'ado'  cuz , aku tengah perang besar dengan member 'kesayangan' aku. Qila Sarip. Dia lah, dah la classmate aku , then , pulak tuh , duduk sebelah aku . Parah ah kalau bergaduh kan ? Memang tak bertegur sapa langsung la woi .

     Straight to the point la kan . Aku tak tau la nape , aku perlu menangis . Menangis  untuk orang yang tak pernah nak  hargai aku . Aku respect gila kot kat Qila . Aku selalu jupa untuk pikir  bende yang baik pasal dia . Aku cuba untuk simpan amanah dia . Untuk jaga hati dia .Tapi dia ? Tak sangka  KAWAN yang aku sayang gila dare buat aku macam neh ? Cakap tak pikir dulu . Cakap main lepas . And kesimpulan untuk  aku senang je . Dia dah cakap macam tuh , means dia memang tak ikhlas kawan dengan aku  . Tuh la kan yang dia simpan selama neh . Patola dia layan aku pon nak tak nak je.Ye laa , aku kan 'GK '

     Dia cakap , dia tak tahan , coz aku selalu cakap dia pendek . WTF , dia tuh pendek sangat ke ? Pelik aku dengar . Syazwina yang lagi pendek dari dia tuh pon , sikit pon tak terniat nak cakap aku 'GK' . Yang aku ingat , aku selalu cakap dia 'chubby' je . GEMOK ? Abes Qila Rahim tuh . Aku cakap dia DEBAB , takde pulak aku dengar dia nak kutuk aku . Tapi tak tau dalam hati dia macam mana pulak . Syazwina , cakap , aku manja . Aku mengaku aku memang manja . Dengan semua orang aku manja. Tapi , kalau Qila tak suka aku manja dengan dia , cakap . Aku pon tak BATAK nak manja dengan dia lama lama .

   Serius talk , aku sentap gila dengan Si Qila neh . Dia bole cakap , "Ummi , kau gedik dri yang dulu"  , ayat dia lebih kurang lah macam tuh .Dia nak cakap aku berubah lah neh ? Dia just nampak perubahan aku je , tapi perubahan kat diri dia sendiri ? Pernah nampak ke tidak ? Elak je aku complain balik pasal perangai dia and sifat dia yang lagi 'GK' dari aku .  Takpe ah selagi , aku boleh tahan , aku tahan . Btw, Kalau itu la pendapat dia pasal aku , aku kene terima je la kan . Orang lain cakap dia 'GK' pon , dia dah marah and mengamuk macam ape , Dia neh la salah sorang member  yang aku sayang sangat-sangat , respect sangat sangat , bole cakap aku macam tuh  Then , bila dah gaduh punya gaduh ,baru dia nak cakap , dia takde niat semua tuh . Takde niat ? Abes ape niat dia ? Takde niat , tapi bole pulak dia cakap , dia cakap aku macam tuh , sebab tak tahan asek kene ejek je dengan aku .Eh , Aku tak paham la .So , dia nak aku pun rasa la apa yag dia rasa . Gitu ?

     Maybe #VanaTrap or  #ZANUA  or  #FRUNS akan cakap , macam neh ke member kalau keje asek nak bergaduh je ? And watever la . Tapi , dorang pernah pikir tak , macam neh ke member , kalau tak pernah nak pikir perasaan member member  lain sebelum bercakap . Aku pun sedar diri , aku neh pun kalau cakap , kadang kadang main lepas je . Tapi paling tak pun , sebelum cakap , pikir apa yang akan jadi selepasnya . Buruk baik and akibat nya jugak

     And , last , aku mintak maaf .. Tak suka aku , cakap . Tak yah nak cover cover  sangat la kan ? . k bye 






-syasya-




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


PUT YOUR WELCOME NOTE HERE :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!