//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Jeles Oh Jeles
Monday 12 August 2013 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum , Morning dear blogger :)

Hmm ,sedar tak sedar hari neh , dah masuk raya yang ke 5 . Cepatnya masa berlalu kan ? Sepanjang cuti neh , aku just duduk terperap je dalam rumah . Bosan . Adik aku beraya sakan la dengan kawan kawan dia . Nak kumpul duit raya, katanya .Hari hari kowt , adik aku sebuk dok kira duit raya yang dia ada . Err . Naik jemu aku dengar di kire . Saja la tuh nak jeles kan aku . Mentang mentang duit raya dia dah cecah RM 600.

Duduk rumah neh pun bukannya aku ada buat pape keje pun . Cuma paling tak pun aku kene layan budak budak yang datang nak beraya . Tuh takpe lagi .Tak penat lagi . Yang penatnya , setiap kali , budak budak tuh balik beraya , kalau takde sampah sikit , tak sah . Ada la , kerepek kerepek yang jatuh . And mangsa yang kene sapu semua tuh sapa ? Opkos la aku . Cuba bayangkan , kalau 10 kali orang datang nak beraya . Sikit sikit kene sapu . Tak ke pancit aku jadinye ?

Hmm , Aku rindu Haikal actually . Sumpah , rindu sangat sangat .Dia kat Kedah lagi neh . Khamis nanti baru balik . huh . Btw , semalam , dia ada cakap , kakak sedara dia ada masukkan gambar dorang berdua . Then , aku pun tengok la gambar tuh . Ya Allah . Sumpah nyirap sangat sangat . Meletops kebaboom aku jadinya . Neh haaa gambarnya :




Tu diaaa . Woi ! Aku tak jeles pun la . Dia cakap , akak sedare dia tuh get married. Tapi , why gambar dia kene macam tuh ? Saja nak buat aku jeles la neh ? Tapi , yang tak bole bla nye ,Si Haikal neh pulak , smart plus hensem la pulak . Perasaan neh dah bercampur baur dah . Dah macam rasa ada .

Sabar je la kan , aku dengan gambar neh . Adik aku tension tengok aku. Adik aku tengok aku frust semacam je . Abah aku pun sama . Hahah :P

Btw, aku suka plus geram plus sakit hati , menyirap and segala bende yang sewaktu degannya , dengan gambar yang sungguh mencabar emosi neh . 

Oke la . Sampai sini dulu k ? Nanti kite sambung k .Nak menangis puas puas dulu . bye , blogger :)


-syasya-


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


PUT YOUR WELCOME NOTE HERE :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!